eerste reis met school!! - Reisverslagen van juulke cannavacciuolo - WaarBenJij.nu eerste reis met school!! - Reisverslagen van juulke cannavacciuolo - WaarBenJij.nu
eerste reis met school!!

mijn eerste reis met school gaat naar Polen.
Ik heb er super veel zin in en we hebben een super leuke groep!
En natuurlijk ook geweldige docenten die mee gaan!

maar ben wel een klein beetje zenuwachtig!! ben doodsbang voor vliegen. Ik heb nog nooit gevlogen maar ik vind het gewoon een eng idee om zo hoog in de lucht te zijn... En dan die gedachtes die in mijn hoofd rondspoken over neerstorten maakt het er ook niet veel beter op..

en nu is het bijna zover... over 2 dagen gaan we met de trein naar Polen.

Je zou zeggen waarom gaan ze niet met het vliegtuig? dat is toch veel sneller? We gaan met de trein omdat ze willen laten zien hoelang ongeveer de mensen in de tweede wereld die vanuit Nederland naar Auschwitz werden gebracht in een trein hebben gezeten.
We kunnen natuurlijk niet echt voelen hoe hun zich hebben gevoeld want we hebben bedden, bankjes en wc... dus veel meer luxe.
de mensen in die tijd die naar Auschwitz gingen stonden in veewagens. ze moesten de hele reis staan en ze veel mensen gingen in die tijd dood...

Ik heb er super veel zin in en ik heb ook super veel zin om de onderbouw les te geven!! Alleen ja... het vliegen...

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2014

eerste reis met school!!
juulke

Actief sinds 08 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1067

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 17 Oktober 2014

eerste reis met school!!

Landen bezocht: